woensdag 16 november 2011

Shoppen, shoppen shoppen!

Eindelijk...Shoppen!

Ik keek er al even naar uit, tijdens mijn nesteldrang momentjes heb ik namelijk van zo'n 80% van m'n kleding afscheid genomen. 

Er werd overal gezegd dat het nog weken zou duren voordat je weer je oude maatje zou passen. Ik heb de verleiding niet helemaal kunnen weerstaan toen de nieuwe collectie weer in de winkels hing. Maar ik heb me netjes ingehouden door slechts een bloesje, top met sjaal en vest te kopen. Dat was dus alles wat ik in m'n kast had hangen (nou ja en dan nog wat dingen van vorig seizoen waar ik helemaaaal geen zin in heb om te dragen aangezien bijna alles zakelijk is = niet handig met een baby!).

Je snapt het al, ik heb al daaaaagen zin om te shoppen! En gister was het eindelijk zover. Heerlijk!! Hoewel eerlijk is eerlijk, voor het eerst shoppen met baby, Mees is echt een zoete baby, huilt praktisch nooit, behalve...als je gaat shoppen natuurlijk - een echte vent die Mees. Gelukkig was m'n moeder er ook bij, die vond het helemaal niet erg Mees te troosten in haar armen terwijl heel shoppend Hillegersberg zo verbaasd was, ben jij al omaaaa?? 

Ideaal want zo kon ik toch nog wat scoren! Wel even wennen hoor, ondanks dat ik nu 5 weken na de bevalling nog maar 2 kilo zwaarder ben dan voor m'n zwangerschap is je lichaam toch nog niet helemaal in shape. Dan laat je bepaalde dingen toch maar even hangen :-/

Veel te veel uitgegeven, maar wel weer een lekker gevoel!

Het volgende gescoord bij, L'altradonna:

Vest, Patricia Pepe 




Sjaal, humanoid


Sjaal, l'atradonna


Colbert, Patricia Pepe





Laarzen, Ash





De Nimes:

Skinny jeans, Citizen of Humanity




Leren skinny,GinGer







Wil je deze blog volgen? Vul dan links op de pagina je mailadres in bij 'follow by e-mail' Vind je dit een leuk bericht? Deel 'm dan door op onderstaande linkjes te klikken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten