dinsdag 27 maart 2012

Quality Time

Gezellig, een heel weekend oma op bezoek! M'n moeder kwam vrijdag aan en is tot maandag gebleven, feest! M'n vader was namelijk een paar dagen wintersporten met vrienden. Dus m'n moeder had een goed excuus om drie dagen lang naar Assen te komen. Oh en ze vond het zo erg, het hele weekend Mees voor zich zelf.... Wat hebben die twee van elkaar genoten. Gekroeld, gezwommen, gespeeld en gegierd van het lachen. Zo leuk die twee.






Vrijdag zijn we lekker gaan lunchen op een terrasje in de zon. Zaterdag heerlijk met de hond gewandeld in het bos, even naar de markt geweest om 's avonds weer een culinair hoogstandje klaar te maken zoals alleen mijn moeder dat kan. Een vriendin kwam onverwachts langs en is 's avonds gezellig blijven eten. Mees lag op bed, Rob stond aan het luik dus we hadden een echte meidenavond. Zondag naar babyzwemmen. Lag ik daar in het water... Helemaal voor niks, want oma vond het veel te leuk om met Mees in het water te spetteren en te spatteren. Echt oma-kleinzoon-quality-time!
 

Oh en mam, bedankt voor alle poepluiers die je voor me hebt verschoond (ja, die zijn niet niks, Mees krijgt tandjes dus hij heeft Spuitluiers, en als ik zeg spuitluiers dan bedoel ik ook echt dikke vette spuitluiers met hoofdletter S!), het heerlijke eten dat je hebt gekookt, de hond die je hebt uitgelaten en de goede gesprekken. Je bent een top (o)ma(ma)!

Wil je deze blog volgen? Vul dan links op de pagina je mailadres in bij 'follow by e-mail'.Vind je dit een leuk bericht? Deel 'm dan door op onderstaande linkjes te klikken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten